Gratis og anonymt psykisk helsetilbud til alle innbyggere i Frosta kommune

Livet er ikke alltid så lett.

Stress, usikkerhet og personlige problemer rammer oss alle på et eller annet tidspunkt. Derfor er vi glade for å kunne tilbyd alle våre innbyggere gratis tilgang til #Livet, et nytt nettbasert verktøy.

Tilbudet består av et digitalt kurs i seks deler, som du selv kan gjennomføre når det passer deg. Kurset handler om håndtering av vanlige psykologiske plager, som for eksempel uro, nedstemthet, stress, bekymring og grubling.

Du melder deg selv på via QR-koden eller lenken nedenfor, oppgir kun navn og e-postadresse, og får tilgang til programmet. Nytt innhold vil legges til etter hvert, slik at du påminnes om viktigheten av å ha fokus på og å jobbe med din psykiske hverdagsfungering.

Vi minner også om at du når som helst kan ta kontakt med psykisk helse og rustjeneste i kommunen for en prat.

Skann QR-kode eller trykk på lenken under for tilgang til kurset

#Livet - Kurs i praktisk stresshåndtering

Gratis og anonymt psykisk helsetilbud (PDF, 522 kB)

KONTAKT OSS