Ingvild Øfsti blir Kommunalsjef for Organisasjons- og samfunnsetaten

Ingvild Øfsti, Levanger, er tilsatt som Kommunalsjef for Organisasjons- og samfunnsetaten i Frosta kommune.
Ingvild starter i stillingen 2. august.

Ingvild Øfsti har hatt en rekke lederstillinger i NTE siden 2010, og er i dag leder for kundeutvikling i NTE. Hun har også vært leder for salg og markedsføring i NTE og leder for Markedsføring og forretningsutvikling i NTE.

Ingvild har Master i strategisk ledelse og økonomi i tillegg til at hun også har utdannelse innen markedsføring og organisasjon mm. Ingvild har også bred styrekompetanse og er i dag blant annet leder av Generalforsamlingen til Åsen Sparebank.

Ingvild har en betydelig kompetanse innen strategi og organisasjonsutvikling. Hun har arbeidet med endringsledelse over lang tid og er vant til å jobbe med kontinuerlig forbedring og prosessoptimalisering.

Dette er det vi trenger i Frosta kommune nå og jeg er veldig fornøyd med at Ingvild blir med på laget, sier kommunedirektør Endre Skjervø. Hun vil være et svært viktig tilskudd til organisasjonen og vil være en veldig sentral aktør for å få til den kursendringen vi er i gang med.

Med dette er den nye ledergruppen komplett. Jeg tror at sammensetningen totalt sett også blir veldig bra og jeg gleder meg til å komme i gang, avslutter Skjervø.