Ny kommunalsjef på plass

Alexander Baklie fra Trondheim blir ny kommunalsjef for Oppvekst og Velferd i Frosta kommune. Baklie kommer fra stillingen som kommunalsjef for oppvekst i Hitra kommune.

Jeg er godt fornøyd med rekrutteringen sier kommunedirektør Endre Skjervø. Det var mange gode søkere på stillingen, og vi valgte den beste. Jeg er glad for at Alexander takket ja og jeg gleder meg til å få han med på laget.

Alexander sier han ser frem til å bli kjent med organisasjonen i Frosta kommune og ta del i utviklingen av gode tjenester for innbyggerne i Frosta. Det skal bli spennende å jobbe med fremtidens utfordringer for en kommune som har en viktig rolle i fortiden, sier han og legger til at han også ser frem til å bli bedre kjent med både golf- og håndballmiljøet i kommunen.

Alexander erstatter Elisabeth Erle og han har sin første arbeidsdag på Frosta 30.september.

Alexander Baklie